sobota, 16 marca 2013

~ Prologue


Podmuch lodowatego, tak nietypowego dla tej pory roku, wiatru sprawił, że ciałem postaci klęczącej na ziemi wstrząsnęły dreszcze. Na nagiej skórze ramion pojawiła się gęsia skórka. Brązowa czupryna, ogromna w porównaniu do tego wychudzonego ciała, otaczała głowę niczym aureola. Kolejny powiew wiatru odgarnął włosy z twarzy chłopaka. Można na niej było dostrzec świeże ślady łez. W zielonych, dużych oczach zbierała się kolejna fala słonych kropli wypełnionych emocjami, a usta wykrzywiały się w grymasie bólu. Z gardła wydobył się przepełniony rozpaczą szloch. Dzięki panującej ciszy chłopak doskonale wszystko słyszał. Nawet szelest liści. Ktoś szedł. Szatyn poderwał się i szybkim ruchem dłoni wytarł oczy, akurat wtedy, gdy poczuł na ramieniu czyjś dotyk. Odwrócił się bez skrępowania. W mroku nocy nikt nie mógł zobaczyć czerwonych obwódek naokoło jego oczu. Wiedział kto tu przyszedł zanim ujrzał ową osobę.
-Nie możesz tu spędzać nocy. Tak nie wypada. Okaż szacunek. – odezwała się wysoka, tyczkowata kobieta, mierząc chłopaka surowym spojrzeniem swoich szarych oczu.
-Oczywiście - wymamrotał, chowając zgrabiałe dłonie do kieszeni jeansów. Rzucił ostatnie spojrzenie do tyłu i ruszył przed siebie, czując na plecach czujny wzrok kobiety. 

______
Tak więc... Jest prolog ! ;)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba

7 komentarzy:

  1. PROSZE! NIE ŁĄCZ HAZZY Z JUSTINEM! PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba :) Hustin będzie bardzo ciekawy, albowiem chyba nie ma takiego opowiadania. Jestem ciekawa twojej wyobraźni i jeśli możesz informuj mnie na tt @damekidrauuhl. + prolog, jak prolog. Krótko, zwięźle i na temat :) Podoba mi się :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie + liczę na komentarze: http://give-me-yoour-heart.blogspot.com/, http://opowiadania-bromance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A JA CI WERCIK POWIEM, ŻE CHCE WIEDZIEC JAKIE BĘDZIE POŁĄCZENIE ICH ;d SERIO ;D I PODOBA MI SIE STRASZLIWIE PROLOG ;ddd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Justin i Harry jako para? Nietypowo, aczkolwiek ciekawie i oryginalnie... Nie wiem jak na to zareaguje, ale jestem ciekawa co tam dalej sobie wymyśliłaś :). Prolog jest świetny, czekam na więcej! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) wiesz, że będę Cię wspierać we wszystkim, co tworzysz, więc jestem w stanie zaakceptować również i połączenie Justina i Hazzy. przynajmniej wyróżniasz się na tle tych wszystkich autorek mających klapki na oczach i nie widzących nikogo innego, poza Larrym, albo Ziallem, czy Jeleną. kupuję to, czekam na rozdziały ♥
    ~ chellehoralik

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz ze to uwielbiam :D? <3

    OdpowiedzUsuń